پیامک هوشمند

تا حالا اسم پیامک هوشمند را شنیده اید؟میدانید پیامک هوشمند چه کار میکند و چه فرقی با پیامکهای معمولی دارد؟تعریف:پیامک معمولی که امروز بسیار رواج یافته پیامکهائی میباشدکه هرروزه برای ما و دیگران ارسال میشود و فقط جنبه تب

اطلاعات بيشتر

تبلیغات داخل قطار

آیا میدانید تنها مجری تبليغات داخل قطار های مسافربری شرکت راه سبز میباشد و آیا میدانید تنها نماینده انحصاری در خراسان رضوی سیماشرق است؟ تبلیغات داخل قطار شامل: 1- برنامه های صوتی وتصویری که در مدت مسافرت برای مسافرین پخ

اطلاعات بيشتر

بیمه انلاین

نظم واستمرار لذتی دارد بیمه آخرین راه نیست اما بهترین گزینه انتخاب است بیمه آنلاین به شما امکان میدهد: 1- با هر بیمه ای آشنا شوید و اخبار روز بیمه را دریافت نمائید 2- خدمات 24 ساعته بیمه ای را داشته باشید. 3- بصورت مستمر بیمه

اطلاعات بيشتر

جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۲۳
چاپ PDF

سرویس ویژه برنامه نویسان

در این سیستم شما با داشتن یک کلمه کاربری و رمزعبور از طریق URL مشخص و استفاده از دستورالعمل ارسال پیام می توانید از طریق وب سایت خود و یا در نرم افزارهایی که تهیه کرده اید اقدام به ارسال پیام کوتاه نمایید.

یک مثال از این سیستم را در نظر بگیرید:

یک وب سایت فرهنگی- ادبی تصمیم دارد در وب سایت خود بعد از فرم ثبت نام (که شما موبایل اعضاء را نیز در آن اخذ می کند) یک بیت شعر حافظ به صورت تصادفی را برای عضو جدید ارسال نماید. در این حالت برنامه ثبت نام اعضای خود را نوشته و برنامه انتخاب شعر تصادفی حافظ را نیز آماده می نماید و با استفاده از گذرگاه (Gateway) شرکت ایرانی نیک پیام خود را ارسال می نماید.

وب سرویس مناسب برنامه نویسان :

این سرویس شامل ابزارهائی است که به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا با کمترین کد نویسی (در حد چند خط کد) در برنامه های خود قابلیت ارسال و دریافت SMS را فراهم کنند.
با این وب سرویس می توانید کارهای زیر را به راحتی به انجام رسانید :

می توانید قابلیت ارسال SMS تکی یا گروهی را در کلیه برنامه های خود اضافه کنید.
· امکان ارسال SMS فارسی یا انگلیسی را در برنامه های خود خواهید داشت.
· می توانید متن های طولانی را در قالب یک SMS ارسال کنید.
· خواهید توانست قابلیت ارسال Wap Push یا Bussiness Card را به Application خود اضافه کنید.
· قابلیت ارسال SMS فوری (Flash Message) را دارید.
· می توانید SMS خود را با نام تجاری ارسال کنید. یعنی هنگامی که مخاطب SMS شما را دریافت می کند بجای مشاهده شماره “نام تجاری” شما را می بیند! (این قابلیت فعلا توسط مخابرات مسدود شده است)
· با قابلیت منحصر بفرد این سرویس می توانید مطمئن باشید SMS های شما فقط به شماره های فعال ارسال می شود ، سرور ما قبل از اینکه SMS ای را ارسال کنید بررسی می کند که اگر این شماره موبایل واگذار شده است SMS را بفرستد! (این قابلیت فعلا فقط بر روی شماره موبایلهای دائمی همراه اول فعال می باشد)
· با استفاده از پنل تحت وب پس از ارسال SMS می توانید وضعیت آنها را مشاهده کنید. فرضا ببینید SMS به گوشی مخاطب رسیده است یا خیر؟
و دهها قابلیت دیگر …

برنامه نویس محترم :

جهت ارسال SMS می توانید از متدهایی که برای این منظور در وب سرویس وجود دارد استفاده کنید سرعت ارسال SMS بسته به ترافیک شبکه و وضعیت اینترنت متفاوت می باشد ولی می توانید حداقل ۳۰ هزار SMS در ساعت ارسال نمائید.
· برای دریافت SMS نیز می توانید یک آدرس اینترنتی را در اختیار ما قرار دهید تا SMS های دریافتی شما به آن آدرس با متد GET (با استفاده از QueryString) ارسال شود و هم می توانید از متدی که برای این منظور در وب سرویس وجود دارد استفاده کنید. محدودیتی برای دریافت SMS وجود ندارد.

برتری ما نسبت به سایر سرویس های مشابه :

“سرویس ارسال و دریافت SMS ویژه برنامه نویسان” از امکانات منحصر بفردی برخوردار است ، ما برای شما امکانات جالبتری نیز فراهم کرده ایم :

· دریافت رایگان پیام کوتاه
· شماره اختصاصی ۱۴ رقمی
· ماژول رایگان جهت ارسال SMS تحت وب
· قابلیت استفاده از سرویس در چندین کلاینت

قیمت این سرویس را بدانید :

سرویس ارسال و دریافت SMS ویژه برنامه نویسان شامل موارد زیر است:

· اشتراک در وب سرویس ارسال و دریافت SMS به همراه راهنما و دستورالعمل لازم جهت برنامه نویسان
· یک عدد شماره اختصاصی ۱۴ رقمی با پیش شماره ۱۰۰۰ جهت ارسال و دریافت SMS ضمنا امکان استفاده از شماره های ۱۰ رقمی و ۸ رقمی با اخذ هزینه نیز امکانپذیر است .
شارژ مجدد برنامه هم بصورت آنلاین و هم تلفنی قابل انجام می باشد، ضمنا جهت مصرف شارژ خریداری شده هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد.
· پنل تحت وب (CRS) جهت ارسال پیامک ، مشاهده SMS های ارسالی و دریافتی