پیامک هوشمند

تا حالا اسم پیامک هوشمند را شنیده اید؟میدانید پیامک هوشمند چه کار میکند و چه فرقی با پیامکهای معمولی دارد؟تعریف:پیامک معمولی که امروز بسیار رواج یافته پیامکهائی میباشدکه هرروزه برای ما و دیگران ارسال میشود و فقط جنبه تب

اطلاعات بيشتر

تبلیغات داخل قطار

آیا میدانید تنها مجری تبليغات داخل قطار های مسافربری شرکت راه سبز میباشد و آیا میدانید تنها نماینده انحصاری در خراسان رضوی سیماشرق است؟ تبلیغات داخل قطار شامل: 1- برنامه های صوتی وتصویری که در مدت مسافرت برای مسافرین پخ

اطلاعات بيشتر

بیمه انلاین

نظم واستمرار لذتی دارد بیمه آخرین راه نیست اما بهترین گزینه انتخاب است بیمه آنلاین به شما امکان میدهد: 1- با هر بیمه ای آشنا شوید و اخبار روز بیمه را دریافت نمائید 2- خدمات 24 ساعته بیمه ای را داشته باشید. 3- بصورت مستمر بیمه

اطلاعات بيشتر

جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۵۱
چاپ PDF

> تفاوت با GSM

معایب ارسال پیام کوتاه از طریق سخت افزار های GSM MODEM به شرح ذیل است:

1. ارسال SMS بوسیله GSM مودم بسیار زمان بر می باشد بعنوان مثال ارسال 10 هزار SMS بوسیله GSM مودم 20 ساعت زمان خواهد برد ، در حالیکه ارسال همین مقدار SMS بوسیله اینترنت در 10 دقیقه انجام می پذیرد!

2. SMS های ارسال شده با GSM مودم غالبا چند ساعت بعد از ارسال به موبایل مخاطب می رسند لذا حجم بسیاری از SMS های شما در ساعات پایانی شب و .. به مخاطب می رسد و این موضوع بر روی تبلیغ شما اثر منفی می گذارد ، در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت SMS ها فورا به مخاطب خواهد رسید.

3. سیم کارتهای مربوط به اپراتورهای ایران دارای محدودیت ارسال SMS در روز می باشند و با هیچ سیم کارتی نمی توان بیش از 1500 پیامک در روز ارسال کرد. لذا ارسال از طریق GSM مودم محدود به روزانه 1500 عدد می باشد در حالیکه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت دارای هیچگونه محدودیتی در روز نمی باشد.

نکته بسیار مهم در مورد شایعه ارسال اس ام اس با هزینه 80 ریال و از طریق دستگاه جی اس ام مودم GSM MODEM :
برخی از شرکتها تبلیغات گسترده ای از دستگاه GSM MODEM را به راه انداخته و فقط به فکر سود یکطرفه می باشند ، در صورتی که این دستگاه معایب بسیاری دارد.

معایب جی اس ام مودم :

- یک سیم کارت همیشه درگیر ارسال می باشد

- از شماره های مخابراتی نمی توانید استفاده نمایید ( مثل 1000 ، 2000 ، 3000 )

- درصد خطای ارسال اس ام اس ها بسیار زیاد است

- در صورت عدم ارسال پیام ها شارژ سیم کارت کسر میگردد

- عدم ارسال پیام به شماره های فعال کشوری

- سرعت بسیار پایین ( مثلا برای ارسال 1000 اس ام اس نزدیک به 3 ساعت کامپیوتر و سیم کارت شما درگیر خواهد بود ، در صورتی که با استفاده از پنل های اینترنتی فقط با یک کلیک این ارسال انجام می شود )

- از همه مهمتر شایعه ارسال اس ام اس با هزینه 60 و 80 ریال از طریق خطوط ایرانسل ( که اگر به سایت ایرنسل مراجعه فرمایید متوجه خواهید شد که ارسال اس ام اس 80 ریالی فقط از خطوط شبکه ایرانسل به یکدیگر و آن هم با شرکت در طرح های رنگی آن شرکت امکان پذیر است نه ارسال از خطوط ایرانسل به همراه اول . هزینه ارسال ایرانسل به همراه اول 160 ریال می باشد )
همچنین گزینه دیگری که اکثر شرکتها از آن بهره نادرست میبرند ایجاد نتیجه غیر واقعی میباشد بدینصورت کهتمامی پیامها را بصورت رسیده تعریف نموده یااینکه در برنامه نویسی طوری طراحی مینمایندکه بصورت تعییین شده یا تصادفی تعدادی خط نرسیده اعلام شود و باعث فریب مشتری شده و در عمل آمار واقعی ارسال به مشتری ارائه مشده و از مقدار پیامکها کاسته تا جبران شود
اما در سامانه اکتیو پیامکهابه 3 صورت 1- رسیده2- نرسیده و 3- ارسال شده به مخابرات گزارش آماری تهیه و ارائه میشود و با کلیلک بر روی گزینه چک کردن پیامهای ارسالی وضعیت نهائی پیامکها مشخص میگردد و حداکثر ظرف 2 ساعت نیز پیامهائی که به گوشیهای عدم پوشش دهی ارسال شده بازخورد به سیستم بر میگرددد و برای مشترک این امکان را قرار میدهد که مجدد اقدام به ارسال پیامک نماید.